Hantverksappen är ett multiverktyg, utvecklad i samarbete med hantverkare, som gör att du bokstavligen kan ha kontoret mitt i handen. Den är enkel att använda och stödjer det dagliga arbetet från första kundkontakt tills dess jobbet är klart och fakturan skickad.

Oavsett om du är enmansföretag eller har många anställda så kan du använda Hantverksappen. Hör av dig till någon av våra specialister så visar vi dig hur du får kontroll på din verksamhet på ett enkelt sätt.

Maila till happen@macsupport.se eller ring 08-4407820.

 

Funktioner

Löneunderlag
Sammanställning av personalens
närvaro och frånvaro för löneperioden.

Datasäkerhet
Sunnyside information lagras enbart i säkra datahallar. Ingen data förloras om en mobil ramlar i sjön. Som extra säkerhet finns backuper.

Säker driftplattform
IBM-baserad teknologi garanterar en driftsäker plattform med hög tillgänglighet. Vi tar ansvar för att systemet fungerar 24/7/365.

Hantera e-fakturor och e-inköp
EDI koppling till grossister minskar administrationen av material. Alltid rätt artikel med rätt antal och pris

Registrera kunder och uppdrag
I det mobila Sunny kontoret kan behöriga skapa och jobba tillsammans med kunder och uppdrag.

Smart helhetslösning i molnet
Använd din smartphone, surfplatta eller PC. Vi tar hand om tekniken i bakgrunden, som servers, program, licenser, drift, underhåll och backup.

All inclusive
Alla funktioner man behöver ingår för en tydlig månadsavgift utan överraskningar. Liksom support och utbildning förstås.

Rapportera tid och material
Arbetad tid och förbrukat material på varje arbetsorder. Rapportera även interntid och frånvaro och skapa kompletta löneunderlag.

Bifoga dokument, film och foto
Spara och dela viktiga dokument, bilder, ritningar, mail m.m. på din arbetsorder.

Fakturera på minuten
Med ett fåtal klick skapar man en faktura med önskat innehåll. Fakturan kan skrivas ut eller skickas som Pdf direkt när arbetet är utfört.